Nisan 03, 2009

Vatana millete hayırlı uğurlu olsun...

Artık blogumu siz sevgili halkıma açmaya karar verdim....

Kadınlar hamamına dönmüş blogumda bütün internet camiasını konuk edesim geldi bi anda:)
Ahahahahahah hişşttt kızmayın sakın haaaaa şaka yapıyorum!!!!!:)

Ciddi bir blog yazarı olmaya karar verdim ben artık...
Benden de ciddi nassı olursa:)
Rehavetten kurtulup bi sürü yeni güzel şey ekleyesim geldi..
Size nazım geçiyo nasıl olsa yazmasamda oluyo,nasıl olsa dedikoduları feysbuk ve mesen sayesinde ulaştırıyorum:)
İçimde oluşan ciddi blogger ruhunu ateşlemek için artık sayfamı açtım ki yazmak için bi mecburiyet hissediyim...
Bide portfüme bi kaç bloger arkadaş daha eklersem daha bi keyiflenirim di mi ama...

Ciddi falan deyince yazıcak konu bulamadım yaa..
Çok ağır bi misyon yükledim bi anda kendime..
Neyse bugünlük dünkü keşfimden bahsediyim..
Yeni headerım için resim ararken muhteşem resim siteleri buldum...
Özelliklede su altı resimlerine bayıldım yok böle bişey ya..
Hepsi güzelde bu Elena kardeşin çektiği resimler resmen yağlı boya tablo gibi olmuş..

Hayal gücü olan insanlara bayılıyorum yaa..
Benimkisi anca zengin koca bulup yalılarda yaşama konusundaki hayallerde güçlü:)

Az laf çok iş diyip bu arkadaşın bi kaç resmini ve adresini ekliyorum..
Bahar geldi bi içimiz cosşun di mi ama...




Hepsi ve daha fazlası için;

Sanatçı: ELENA KALİS
Adresleri: http://elenakalis.carbonmade.com/

Hiç yorum yok: