Nisan 28, 2009

Bir blogger'ın dram dolu hayatı part 1...:)


Şu anda okumakta olduğunuz blogger ev kızı olmanın azizliğine uğramış olduğundan hayatına bir süre bilgisayarsız devam etmekle yükümlüdür...

Süpürgeyi yere iyice sürt ki bütün pislikler,saçlar halıdan sökülsün;tozları iyice al ki güneş vurduğunda sehbanın üstü toz kaplı görünmesin felsefesinden hareketle......
Bilgisayarının ekranını da oturma odasının camıyla eşdeğer tutan blogger kişisi lcdnin kristallerinin içine etmek suretiyle öle bi silmiştir ki değil tozdan görüntüden bile eser kalmamıştır...

Nasıl bir psikopatlıktır,nasıl bi saykoluktur gerisini siz düşünün artık...

Melüüüüll melüüüüll bilgisayarcının yüzüne bakarken,""ekran kartının yandığını söle noluuurrrrrrrr"" diye küçük ceylan sesi çıkartsada acı gerçeği yüzünne şraannkkk diye vurmuştur hain bilgisayarcı..

Abla nassı becerdin sen bunu diye de sırıtasrak sormasıda içinde şiddetli bir kafa atma isteği uyandırmıştır o ayrı:(

Şimdi casper servisinde amcalarının oğluşuyla ilgilenmesini bekliyo...En az 1 ay kendisinden uzak yaşıycak;kınalı kuzusunu askere yollamış anne gibi hergün haberini bekliyo...
Gel tezkere gel tezkere bitsin bu hasret artık yaaa...

Nasılsa çok okunmayan bi blogger olduğumdan bu çok kişiyi etilemez zaten diyerek duygu sömürüsüde yapasım geldi..Gerçi eğer Google amcam yalan sölemiyosa baya bi okunuyorum da, kimse yorum bırakmıyo bana yaa...Çok acıların kadını bergen modunda gördüm kendimi..Sevabına bi iki kelam edin...Bi geldim,gördüm,gittim yazın;bi eleştri yapın,bi destek olun,motive edin ya..
Yorum ısmarlamayı da anca benim gibi asosyal bi blogger yapardı zaten de neyse:D
Morale ihtiyacım var benim,mazur görün beni:)

Neyse cicişler,öpüyorum hepinizi..
Bilgisayarlarınızın kıymetini iyi bilin,onları sevin koruyun..
Onlarsız hayat, yağsız tuzsuz peynir gibi:(

4 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

asker yolu beklemek zordur Allah kavuştursun :)

ya ama ben hissederim eksikliğini. valla bak. kaç git internet kafelere oralardan yaz :)

yass dedi ki...

casperrr evıne don.. annenı gozu yaslı koma! ya gelinin bılgısayarı yok mu mersoyum.. versın sana 1 aylıgına gorumce degıl mısın sen gıt al:P

Tutku dedi ki...

aaah aaah ben de diyorum ki nerde bu kız? neden hep hareketli msnde :D ahaha çabu çabuk gelsin işalla :D

Müge E. dedi ki...

:):):)
saolun bu zor günlerimi benimle paylaştığınız için..
seviyom sizi yaa:)
gelinden bilgisayarı alıp yüzgöz olmıyım dedim,bi evlensinler gör bak nelerini alıcam:)