Nisan 10, 2009

Anne ben dün ne gördüüümmm???

Dün alışveriş manyaklığına tutulduğum sırada..
Alışveriş merkezinin içinde,o mağaza senin bu mağaza benim kendimi ordan oraya atarken..
Bi ayakkabıcının vitrininde gözüme ayakkabıyı kestirip tam denemek için kendimi içeriye atacağım sırada.....

Aman yarabii yaa...
Yemin olsun rüyama girdi gece hatta..

Baştan söliyim ben homofobik değilim..
Bi varsayıma göre her 48 saatte bir bir eşcinsel kişi homofobiyle bağlantılı şiddete maruz kalıp ölüyomuş...
Yani henüz o mertebeye ulaşmadım en azından..
Tabi çok sıcak baktığım bi durumda değil,onu da baştan belirtiyim...Yazının devamında okuyup hoşlanmıyacaklar olursa baştan vazgeçsin..

Sen 2 tane kocaman amca...
Biri göbekli orta yaşlı kel kafalı,bıyıklı.....
Diğeri yine aynı yaşlarda daha gür saçlı,zayıf,hafif çıtkırıldım......

Gayet rahat sallana sallana el ele göz göze mağazaya daldılar....

İlk an kamera şakası sandım bi bakındım etrafıma ama gaaaayyyet gerçeklerdi..

Tamam abicim ablacım yaşıyosunuz ediyosunuz belki mutlusunuz da yani o kadarda özgür olmayıverin be..
Bak ondan sonra şiddete maruz kalıyosunuz..
Bu ülke açık kadına bile mahalle baskısı yapıyo sana mı yapmıcak...

Ama yani ben ömrü hayatımda öyle bi görüntü kirliliği yaşamamıştım yaa..

Tamam gençler bi bakıma daha sempatik görülebilir kimilerine ama...

Yani sen bildiğim yurdum Murtaza,Kamil(isimler uydurmaca haaaa) abisi gibi duruyon yanlız göründüğünde..Ne işin olur senin o yanındaki sapla yaa..
Benim bildiğim sizin orta yaş bunalımına girip yandan geçen güzel genç kızlara bakmanız lazım,sen nasıl bu kasar sapıttında kahvede tavla oynaman gereken arkadaşınla yanlış yollara saptın...

Bu arada dipnot olarak ekliyim bu benim Bursada görüğüm ilk çift..
Yani tamam gayet naif bi edayla salına salına benden daha dişi görünen yanlızları gördüm ama çift olarak ilk görüşüm yani..
Şaşkınlığım bundan ileri geliyo..
Kusuruma bakmayınız:)

Hiç yorum yok: