Nisan 06, 2009

reklam polemiği:)

Bu feysbukta kenarda çıkan reklamlar kişiye özel olmuyo di mi???

Hayır ne zaman açsam basen eriten krem,inceltici korse,bilmem ne hapı gibi reklamlar çıkıyo...

Artık sinirlerim bozulmaya başladı bu adamlar beni tanıyoda artık mahsus mu koyuyo bu reklamları:)

Yeter artık ya sen kendiliğinden zayıflıcan,ya bu ürünleri alıcan yada artık resim ekleyip göz ve zeka gelişimimizi bozmayın mı demeye çalışıyolar:)

4 yorum:

dudku dedi ki...

kızım bana da onlar çıkıyordu :) sana özel değil yani :) işin garip tarafı benim mail adreslerimde de bunlar çıkıyo, bu durum biraz canımı sıkmıyo değil

yass dedi ki...

mesaj kaygısı:P

azuth dedi ki...

3 ayda 7 santim vaad eden seyler var bende de .. bunaldim..

Me dedi ki...

yaaa bu mesaj kaygısı yüzünden başka kaygılar başlıyo insanda..
İlk içişte 1000 kilo verdiren bi şey icat ederlerse hemen alıcam yok artık sıktı bu durum:)