Nisan 09, 2009

İtirafname:D

Ya ben niye izlediğim her dizi,film karakterine aşık oluyorum ki:D

Bu evde kalmışlığımın göstergesi mi acep???
Yakında bunların resimlerini gazetelerden dergilerden kesip defterede yapıştırırım..
Kalp falanda çizerim yanlarına:D
Ahahahahahahahhahaa kalpin ortasından da ok geçiririm:)
Bi tarafına kendi ismimi yazarım diğerine onunkini..
Msne de nickimi Liseli_16_f yaptım mı tamamdır:D

Aslında son zamanlardaki hit nickim;
"timsahını_bekleyen_av" :):):)

Zamanında onca adam varken ben gidip Ahmet Dursuna aşık olduydum..
O zamanlar düzgün birini bulaydım şimdi belki her yeni gördüğüme kafayı takmazdım:)

Kendisini tanımayanlar için bknz:


Evet nassı bi ergenlik geçirdiğimi tahmin edilmiştir sanırım:D
Sivilcelerimden halen daha kurtulamadığımdanda zaten geçen postumda bahsetmiştim:)

Bu adamın belki 15000 tane resmi olan bi defterim vardı...
Peçete kolleksiyonumdan bile saçmaydı tabi bu defter..
Peçete kolleksiyonum vardı benim beeeee:D
Heyt beee eski güzel günler..
Annem her seferinde birine bişey götürürken araklayıp araklayıp üstüne benim caaanım peçetelerimden örterdi:D
Böylelikle bitti tabi caanım kolleksiyon...

Allahtan evden taşınırken annemin o muhteşem çöp organizasyonuyla bu kutsal emanettende kurtulmuş olduk:D

Ya ama yani bu Wentworth Miller denen zaatı muhteremde yaaannniii:)
O gözlerle banada baksana millllleeeerrrrr....

Bu arada tabiiiii Behlülün Bihteri öptüğü her sahneyi kahrolarak izlediğimi söylemeden geçemiyciimmm...
Behlüüüülllll...
Ahhh ahhhhhhhh...........

Evet evet kesin evde kaldım:))))

Hiç yorum yok: