Nisan 16, 2009

kıs isteme...

Hepi topu 1.5 kilo çikolata...
bide üstü çiçekli kutu...

120 ytl nassı olabilir???

Neymiş kutular özelmişte,çikolatalar bilmemneliymişte..
Al 2 paket küçük tadellelerden hem doyursun hem mutlu etsin bu ne bee..
Bi zamanlar bayramda misafirliğe gittiğimizde teyzeler verirdi nassı multu olurdum..
Ondan alaydık yaa..

Daha bu bişee değilmiş nişanda eşşek kadar gondol alıncakmış..


Yaaaaa kız isteme ne pahalı bi aktiviteymiş yaaa???

Çikolatası,çiçeği,yüzüğü,söz bileziği..

Anaaaammm daha yolun başında iflas bayraklarını çektiriyolar insana:D

bide en çok koyanda şu ki..

o kutuyu açıp bize yedirmiceklermiş:(

biz eve döndükten sonra açılcakmış:(

üstten bi sırayı araklasam mı napam:)

3 yorum:

dudku dedi ki...

yuh abi, benim bildiğim istenirken gondolla gider, ondan da tutarlar...:S onurun abisinin eşini istemeye gittiklerinde yanlarında küçük bir kız götürdüler, o çikolatadan yesek ya biz demiş ilerleyen dakikalarda :D ahaha siz de yanınızda çocuk götürün şekerim :D en güsel taktik :D:D

yass dedi ki...

yıcen tabı sen gorumcesın.. kıza soyle ayırsın.. ayırmassa sacını basını yol:P nası ama

diskdünya dedi ki...

kinder sürpriz yumurtayla kız istemeye giden haşarı damat ilyas'ın maceralarını okudun mu sen? :D