Ekim 27, 2014

Kim nerde, neyi, nasıl aratmış?????

Günaydınlar,
Hepimize musmutlu bir pazartesi olsun...

Bu sabah aslında çok farklı bir konu yazmak için açtım blogumu, ama içinde bulunduğumuz son bir ayda arama motorlarına kim ne demişte benim misafirim olmuş ayrıntısına takılınca bunun daha yazılası bir konu olduğunu düşündüm..

Hoş geldiniz sefalar getirdiniz.İyi ki geldiniz:)

Hepsini çok sevdim, ama  "gecenin ikidebir hissesi kaç saat" olan sorgulama bloguma en yakın olanı oldu. Nasıl bir kafası karışıklık, nasıl bir ne istediğini bilmezlik. Umarım aradığınız sorunun cevabını bulmuşsunuzdur;aslında umarım ne aradığınızı biliyorsunuzdur temennisinde bulunmak daha doğru olur:)

Benim ziyaretçilerimin yaratıcılığı malesef ki SearchFactory.com'un derlediği listeye göre Amerikadaki Google kullanıcılarının yapmış olduğu aramalar yanında çok yalın kalmış. 
Bakalım içinde sizinde aradığınız, aramak istedikleriniz var mı??:)

"İşimden nefret ediyorum" (22.000 arama) 
Dünyada konuyla ilgili yanlız olmadığımı bilmek güzel:)

"Niye evleneyim?" (40.500 arama)
Evlenmeden önce bende aratmış olsaydım belkide şu anda Neden Evlendim???**!!!***diye sormuyor olacaktım:)
"Bir erkeğe nasıl çıkma teklif edilir" (14.800 arama)
Muhtemelen o erkeğe o özgüveni verdikten sonra yapılan sorgular aşağıdaki şekilde devam etti;
"Tanımadığın biriyle ilişkiye nasıl girilir" (5.400 arama)
"Kırık bir kalp, nasıl tamir edilir" (9.900 arama)
"Ölü bir beden nasıl saklanır" (ayda ortalama 1.000 arama)  
"Cinayetten sonra nasıl toz olunur" (1.900 arama)
"Kediyle buluşmak" (110 arama)  ???****!!!!!!!*****
"Kedimin beni sevmesini nasıl sağlarım" (390 arama)   

Bunlarsa blogumdaki salon kadını çizgimden sıyrılmak istemediğim için yorum yapmayacaklarım.Yoksa verilecek çok güzel cevaplar yok mu sizcede?
"Lady Gaga çıplak" (135.000 arama)
"Lady Gaga erkek mi?" (18.100 arama)
"Sayısal loto nasıl kazanılır" (40.500 arama)
"Google nasıl kullanılır" (1.000 arama)
"Bir şeyi nasıl Google'larım" (4.400 arama)
"Noel Baba gerçek mi?" (60.500 arama)
"Neden erkeklerin meme ucu var?" (18.000 arama)
"Feysbuk aç"

Hiç yorum yok: