Ağustos 24, 2009

yeni post,yeni post,yeni post,yeni post bizlere kutlu olsun:)

Bendeniz normal bir insan evladı olmadığımı anlamış bulunmaktayım...

Zaten biliyodum ama artık kabullenma safhasını yaşamalıydım...

Vucuduma zarar vericek herbişeyi hemen hemen yaptım..
Gerek içten gerek dıştan beni var eden bütün organlarımı dahili ve harici bedhahlara teslim ettim..

En basiti;
terli terli soğuk su içtim,
ıslak saçlarımı rüzgarda savurdum,
Kanımda alyuvarlarımdan çok alkol barındırdığım dönemler oldu,
sigara içmeyi denedim beceremedim:)
solaryuma girdim,
inanılmaz sıkı dietler yapıp metobolizmamın içine ettim,
yüzüme abuk subuk ucuz makyaj malzemeleri sürdüm,
makyajımı temizlediğim geceler temizlemediklerimden çok oldu,
sivilcelerimi deştim,
gecelerce bilgisayar karşısında sabahladım bütün ışınları çektim bünyeme,

daha bunun gibi milyonlarca şey yaptım...
Yapmaya da devam ediyorum..

Ama hala kriterim var....
Vücuduma ilaç sokmamak konusunda elimden gelen çirkefliği yapıyorum..
O kimyasalların bana zarar vermesine izin veremezmişim...
Ağrı kesici içebilmem için ağrıdan yerlerde sürünmem ağlayıp zırlamam gerekiyo..

Giren girmiş zaten bünyeye içe şte otur aşağıya di mi...
Olmaazzzzz illa o ağrı beni süründürcek...

Doktora gitmeyide sevmem ben o apayrı zaten..
Ama onda benim kabahatim yok..
Ben bu sabah yataktan kalktığımda sadece başımda ve boğazımda ağrı vardı...
Oysa şimdi sinüzitle faranjit karışımı bişey olduğumu öğrendim..
Üstelik burnumun sol tarafında da kemik varmış..
Ben onu bilmeden mutlu mesut yaşıyodum işte,
şimdi elim sürekli orda "annnnneeeee ama çok ağrıyooooooooooooooooo" modunda bi çocuk edasıyla geziyorum evde...

Ne talihsiz başım varmış herif 4 ayrı hapı dayadı reçeteye...
Antibiyotiği içtim ve kanıma karıştığını hissediyorum...
İçimi korku kapladı...
Sanki o sinüzitimi iyileştirirken aynı zamanda böbreğimi bozucak,dalağımı deşicekmiş gibi hissediyorum...
Hasta psikolojisi zormuş vesselam..
Bide o verdiği burun spreyini o doktorun gözüne sıkmak istiyorum...
Çok canımı yaktı yaaa:(

Neyse benden bu kadar...
Umarım son postum olmaz..
Umarım o hadsiz antibiyotik beni zehirlemeden beni bulmuş olurlar..
Ahhh Romeo yanına geliyorum..
Elvedaaa sevenler...

ps: sanırım damacanayla ilgili yazımı keşfetmiş olucaklar ki beni işe almadılar:)
bu yazı sonrasında da diğer haber beklediğim ilaç firmasına da almazlarsa ben sana yapıcağımı biliyorum bilog....

3 yorum:

yass dedi ki...

mıdendekı hapı rahat bırak lutfen.. o ne yapacagını bılır!

Püstüklü Mama dedi ki...

e aferin... valla bravo... hadi içkiyi tamam da sigaradan uzan dur be canım! olmazzzz... yakışmaz....

ha bir de, geçmişler olsun çok.

Me dedi ki...

bıraktım oda saolsun yolunu yan etkileriyle birlikte pek iyi buldu...
Ateşim zirve yaptı resmen gömüldüm yatağa:(

kuzum sigara içmeyi beceremedim zaten:D yakışmadı bana uymadı... bide ona o parayı veremiyecek kadar cimriyim sanırım:)
umarım bir an önce geçer..her türlü fedakarlığı yapıp o 4 ilacıda aldım bünyeme.. artık o da düzelsin di mi aaaaaaaaaa