Ağustos 09, 2009

Kürkçü dükkanına dönüş:)

Ve yazı bitirmeye başladığım şu günlerde ben yine bir klasiği yerine getirip bloguma döndüm..
Ben öğretmen olmalıymışım zaten yaa...uzuuun uzuuuuun tatil yapmalıyım ben...
2 yıldır yapıyorum hala yetmedi:)

Buralarda yokken neler yaptım???
Abimlerin nişanını yaptık..
Almanyadan dayımlar gelmişti onlarla birlikte zaman geçirdik..
Bodruma tatile gittim...

Yorucu bi yaz oldu ama geçen yaz yaşadıklarımı düşünürsem sanırım bu seneki çok normaldi...

Bodrum demişken hayatımda gördüğüm en muhteşem manzarayı Karaadayı sölemeden geçemem ya..
Yok böle bişeeee...tabi benim gibi beceriksiz bi fotoğrafçı tarafından katledilsede:D

Bodruma giderseniz tekneye binerseniz götürüyolar zaten...
attığınız kulaçlar sırasında bu kız dediydi derseniz bide dua ederseniz çok mutlu ederseniz şu aciz bloggerı:)




















Bu arada ben hiç duymamıştım bugüne dek..
Giderken otobüste dinledim ve o andan beri sanırım 5000000 defa falan dinledim...



Bunalımlı modda olmak istemiyorum ama ne yaparsam yapıyım kurtulamıyorum sanırım bu durumdan...

En son dün geceki içip sapıtıp zırlama maceramdan sonra olaya el koydum kendimi toplıycam....

Hiç yorum yok: