Ocak 21, 2009

yazamayan yazardan yazılar:)

Canım yazı yazmak istiyo ama yazamıyorum..
resmen writer's block yaşıyorum şu anda..
benim gibi önemli bi yazarın bu hale gelmesi üzücü tabi ama herkesin başına gelebilir böyle şeyler:)
bi tolstoy bi ernest hemingway de yaşamışlardır muhakkak ki bunu:)
şimdi de benim başıma geldi napalım..
ee ne demişler büyük başın derdi büyü olurmuş...
bu cümleyi büyük bi yazar oldum okur benden yazı bekler tarzında değil aksine hakkaten büyük baş olduğum için yazıyorum...
ya ben amma şişmişim bee...
sporla rejimle olcak iş değil valla benim direkt kendimden bi kendim çıkarttırmam lazım ameliyatla:)
kendimi kendimden çıkarsam 0 kalmaz hakkaten:)
zaten iri yapılı bi kişilik olup bununla kalmayıp dahada irileşince ortaya çıkan görüntü fena...
eskiden beri zaten en büyük problemimdi şimdi iyiden iyiye canımı sıkmaya başladı...

artık evde 1 dk bile duramıyorum:)
sürekli bi hareket halindeyim,hiperaktif bi kişilik oldum..
abimin geçen sene kardeşim bak sana hediye aldım diye sırıtarak verdiği kondüsayon bisikletini o günden beri hiç gözüm tutmadıydı..
sanki kendisi dipçik gibi bi karakter,sırf beni gıcık etmek için gitmiş bisiklet almış...
böle uyuz bi abim var işte benim:)
o günden beri evin en ücra köşelerine,gözümüze en görünmicek noktalara attık zavallıcığı..
ama gün geldi devran döndü ve baş köşede hak ettiği değeri aldı bizim gariban bisiklet..
bisiklet senin adın artık düldül..
spor salonundaki hareketli günler devam etmekte...
evde kimse olmadığında da asena edasıylada hoplayıp zıplayıp göbek atıyorum:)
eeee bundan iyisi şamda kayısı...

ama içimi en çok acıtan asansör kullanmamak:)
yaaaa ama ben kullanmazsam,sen kullanmazsan nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa yaa:)
zaten direkt aşağılanan asansör oluyo:)
herkes ilk ona cephe alıyo...
bide diyet girişimlerinde 3 beyaza karşı olunuyo..
un,şeker,tuz...
yazık yaa...
onlarda can...
onlarında bu dünyada bi misyonu var...
salata zeytinyağsız,
çay şekersiz,
kahvaltı böreksiz çöreksiz olur mu hiçç...
kepekli ekmekmiş...
ekmek kepekle olur mu??
ekmek dediğin bildiğin unla yapılır bembeyaz olur,fırından mis gibi kokularla çıkar o çıtır çıtır kenarını koparırsın sürersin üstüne çikolatanı oy oy oy oyy....

1 kilo sebzeye 1 kaşık yağ koymayı tavsiye eden zihniyet hiç pırasa yememiş mi acep ömründe??
pırasa dediğin sebze yağsız sadece sopa gibi soğanımsı uzun yeşil tatsız tuzsuz bi sebzedir..onu pırasa yapan içine koyduğun yağdır...

ayrıca o kola içmeyin diyenlere sesleniyorum...başka hangi içecek boğazına ilk gitti anda boğazını öle tatlı tatlı yakar ki????İnsanın o an zürafa olası gelmez mi yahu??

peki o pastalara,baklavalara,kurabiyelere ne demeli???? insanı mutlu eden bi şey nasıl öyle kalorili olabilir ki???iftira ediyolar gariplere... insanoğluna dünya üzerinde hiç bişeyden zevk almasın diye yapılan bi eziyetten başka bi şey değil bütün bunlar???

ve işte benim gibi düşünen birileri daha:)








Özgür dürüm manifestosu::


bu yazıdan da anlıyacağınız üzre diyetteyim:)
gerginim:)
asabiyim:)
kompleksliyim:)
ama hepinizi çookk seviyorum:)

ve kocaman öpüyorum.....

5 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

Ben de oradayım bak ne zamandır.
Ama elle tutulur bi şi yok ortada.
5li çay bile içer oldum sabahları aç karnına. Tek işe yarayan o zaten bütün gün tuvalete taşınıyorum :)

Hadi be Müge! Kim tutar bizi :)

yass dedi ki...

ayyy al benden o kadar.. rejımegırmem lazım ama kendımı daha ıstahlı hıc bır zaman gormemıstım.. su jaws olayı olmasa bu hafta spora baslıyordum ama artık kaldı.. en kısa surede baslıcam.. bu arada butun abıler uyuz olmak zorunda mı:P

M.ersoy dedi ki...

gamzecim kuşum ben bitki çayı içemeyen bi kişilik olduğumdan valla tebrik ediyorum seni:) valla şekerim ben bu yola baş koydum artık durmak yok,yola devam:)Gazamız mübarek olsun:)

yassım yaaaa jaws iyi olsunda başlarsın spora bekle birazcık...bende acaip iştahlıydım yaaaa şimdi duruldum biraz:) ama az:)
bütün abiler gıcık di mi:) sadece benimkiyle alakalı bi durum değil di miiii:)

dudku dedi ki...

ben de girip girip çıkıyorum diyete :S nedir bunlardan çektiğimiz. hayır illa hepimiz kağıt bebekler gibi mi olmalıyız. tek boyutlu hayata hayır :D
diyetinde sonsuz destekler kuzu..
diyet değil de spor olayında tebriklerimi de kabuş et lütfen. bi ben yapamadım spor. yazın o kadar 3 ay gittim spora aldım 2 kilo :S hayır zayıflamam gerekirken ben şiştim. neden şiştim bilmiyorum kardeşimin bi hafta şaşkınlıkla bana bakmasına neden olmuştu bu durum. "abla şiştin ha, kollar mollar maşalla" diyerek benim sinirlerimi hoplatmıştı. ki kendisinin bi kolunun etrafı 40küsür cm. dana yani neyse onun bu tepkiyi vermesi ardından da, "kaç basıyon? kaç çekiyon?" gibisinden sorularla beynimi doldurması da cabası. neyse bıraktım sporu ama neden? dizimde kıkırdak zedelenmesi oldu. kendimden geçercesine spor yaptığımdan dolayı...
aman neyse ne diyodum spor, sağlıklı yaşamın bi unsurudur. alkolü de çıkardın mı tamam senden sağlıklısı yoktur :D

cCc dedi ki...

biri diyet mi dedi:) Yalnız değilsin kuzumm!