Aralık 19, 2008

Karışık..

Yaa ne görmedik bi insanım ben yaaa...
Dünden beri baaaaaakkk ben pasaport aldım diye herkese gösterir oldum:)
Sanki onu alınca bi halt oluyo:)
Bunun nüfus kağıdından ne farkı var ki şimdi önemli olan vize vize diyo çoğusu,ama tabi bu benim keyfimi katii suretle kaçırmıyo:)

Dün evde bütün gün boyunca misafir vardı...Dükkanı sabah açtık gece 11:30 da kapadık:)
Bizim ev eski kabul günleri gibi oluyo genelde..
O zamanlar bi gün kabul günü olurmuş sabahtan gelmeye başlarmış insanlar şimdiki gibi olmazmış..Biri gelirmiş mesela oturur yer içer gidermiş..O otururken diğeri gelirmiş,o gidince başkası falan..Bütün gün ev hiç boş kalmazmış...Ne kadar zamanda denk gelirmiş bilmem tabii ama baya zorlu geçermiş....
Bizim evde tam böyle...Ve bizimkiler genelde biz evde oturduğumuz günler geliyolar...
Bu haftada her günede tekabül edebiliyo,haftada birede..Ama mutlaka gerçekleşiyo...
Yarın öbürgün kendi evimin sahibi felan olursam öle herkesi kabul etmemeyi planlıyorum..Tamam misafir sever bi aileyiz ama ben tembel bi genç kızım yaaa:)
Öle hergün hergün dayanamam herhalde:)

Ananem kahve falı baktırmış...Bana acaip iyi bi kısmet çıkmış..Zaten saolsun biz cenazeden geldiğimiz gün "hadi artık hayırlı kısmetler" diyen bi kişilik olarak falında çıkmaması anormal olurdu:) Ben her ne kadar bunu İngiltereye gitçem anaaane yaa diye sorsamda,hiç biri beniö gitmemi caanı gönülde istemedikeri için,yok yok kısmet çıkar yakında inşallah diyolar...
John bulcam ben kararlıyım:)

Kısmet deyince önceki yaz ananemin bi komşusu pek beğenmiş beni....Hatta ananeme gelip oğluna beni hafiften bi istemiş...Kanadada yaşıyolarmış,yazın geliyolarmış buraya...
Annem bana hiç söleme taraftarı değildi ama Ahmet hemen yumurtladı...
Puhahahahahaha koca buldu bunlar sana diye:) Korkmıcakmışım evde kalmazmışım,bana bile kısmet çıkıyomuşşş...
Tabi ben kesin cevabımı ""ben Anıldan başkasıyla evlenmeeeeemm!!!!!!!!""" diye verdim hemen..
Ama ananem bu durur mu???
Çok iyi aile,çok zenginler,annesi çok tatlı kadın vs vs vs vs...
Yaaaaaaaa ananane git bi diyorum ama o bi türlü susmuyo:)
Sonunda ikna oldu ananem...Kadına"bizim kızın özel günlerde hediyeleştiği biri var" demiş:):):)
Benim ananem acaip bişey yaaa:)

Ve günlerde bi gün ben bu teyzenin yakışıklı oğlunu gördüm apartmanda....Basketbol hocasıymış...Boyu resmen benim 2 katım...Uzunum diye övünen ben yanında küçücük kaldım..
Ananemin beynini yedim tabi...
Sen bakma öle olduğuna yüzü çok tatlı diyodu:) Yaaa yüzünü göremedim ki beeennnnnnn....

Yani ananemin fincanından çıkan kısmetin beyaz atlı prensim olduğunu düşünmüyorum:)

Ya Anıl yaaaaaaaaaaaaaa.....beni bıraktı bunların eline yaaa:(:(:(

4 yorum:

Adsız dedi ki...

davetin icin cok tesekkur ederim. Pasaportun hayirli olsun-vizeni de kolaylikla alirsin insallah. Seni birazda olsa neseli ve umutlu olmak beni cok mutlu etti.Artik keyfin hic bozulmasin...

M.ersoy dedi ki...

Saol canım benim...iyi olmaya çalışıyorum işte..ne kadar iyi bırakılabilirsem tabi:(

yass dedi ki...

yahuu.. cıkar kısmet cıkmaz mı... ah bı ankarada olsaydın ben senı basgoz etmıstım sımdıye.. butun erkek arkadaslarım kız arıyo:P

M.ersoy dedi ki...

öz'le gelelim o zaman hemeennn :D

valla bilmiyorum artık iş size kaldı,ankara,antalya,bursa herkes bi zahmet el birliğiyle çalışsın bundan sonra:)
evde kalmak korkunç olur yaaa:D