Aralık 22, 2008

Güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak!!:)

Yapılacaklar;

1)O İngiltereye mutlaka ama mutlaka gidilecek....(yılmak yok yola devam..hiç bi engel beni yolumdan döndüremez)

2)Dönünce ne iş olsa yaparım abi felsefesiyle bi süre çalışılıp para biriktirilecek:)Ardından;

3)Yüksek lisans için kasılacak...Yapılabiliniyosa,para durumuna göre elden gelen çabayla yurt dışında bi yer ayarlanmaya çalışılacak..( buna ben bile pek inanmadım ama neyse:)

4)Ne yapılacağına karar verilip iyi bi iş bulunacak...

5)İtalya ve Prag muhakkak görülecek...(evlenince kocanla gidersin diyenlere kulak asmadan arkadaşlarınla gidileceekk...Ki özzzz senle gitsek ne güzel olurrrr)

Bu liste nerden çıktı???
Anneciğim her zamanki gibi "insanlar amaçları için yaşar" diye laf sokup durunca al işte sana hedeflerim deyip sıralayıverdim:)
Birazcıcıcıcıcıcıcıcıcıcık bozuldu:)
Sonra "he he tabiiiiii" dedi ve odayı terketti:)
Annem bile inanmıyo bana yaaa:):):):)

Sıkıntıdan yüzümde kocaman kocaman sivilveler çıktı,tam anlamıyla paçoooozzz görünüyorum şu anda...Napabilirim onlara yaa...Burda cilt doktoruda yokmuş:(

Bide ben eski asosyal halimle mutluymuşum yaa...Kimse aramaz sormazdı,bişeyler yapmak için hep benim birilerini aramam gerekirdi ondanda utanır arayamazdım,evde hilkat garibesi modunda bütün gün bilgisayar başında otururdum..Ama mutluydum..Şimdi hayran kitlem çoğaldıkça sorunlarda oluşmaya başladı...
İşin ilginci herkes kendine vakit ayırılsın istiyo...Yani aman senin programın var mıydı diye sormuyo...Tabi bunlara yaklaşık 1 yıldır uzak olan asosyal kişilik ben kime ne yapıcağını şaşırıp arada kalıyorum..Bide saolsun çok sevgili anneciğim Nerminciğimin misafirleride bitmeyip aksine mantar gibi türediklerinden bişeyleri koştura koştura yetiştirmek zorunda olduğumdan yorgun balık gibi oldum..
Sabah yataktan kemiklerim ağrıya ağrıya gözlerimi açtığım ilk anda annemin hadi kalk artık yapılcak çok iş var lafı kulaklarımı çoktaaan doldurmuş oluyo...

Şimdi bide yılbaşı telaşesi sardı herkesi...Bursadan ve istanbuldan davet aldım,gerçi ne eğlenecek ne de yeni yıl kutlayacak durumum var...Ama bi şekilde bi yerde küçükte olsa yeni yılı güzel karşılayacak bişey yapmak istiyorum...
Ben onu güzel karşılıyayım o da bana karşılığını versin beklentisi içerisindeyim..
Ya da bu yılı aratmamasını isteyebilirim yeni yıldan...
2008 benim için çokta şanslı bi yıl olmadı çünkü...

Velhasıl kelam hala kafası karışık blogger olarak yazmaya ve sizlerle olmaya devam ediyorum..

4 yorum:

Tutku dedi ki...

aman da aman kararlar alınmış. bunları uyguladın mı süpersin!!!!
uygulayadabileceğine inanıyorum, çünkü yapılabileceğin şeyler bunlar senin! arkandayım canım
ehhe ben evlenince kocamla gidecem o dediğin yerlere :) evlenemeyeceğimden dolayı da gidemeyeceğim hiç bi zaman sanırım :s

yass dedi ki...

1. yahu ne var bu ıngılterede..hem ıngılız ıngılızcesı zor, hem de cok daha pahalı bı yer..ıngılızler cok ukala oluyor.. soguk memleket...

2. buna sozum yok...

3. tamamen desteklıyorum. yanı mutlaka bır kazancın olacak.. cok alakasız bır ısın bıle olsa yanında "altın bılezık:P" olacak.. hatta yurt dısında olursa harıka bal seker olur.. bunlar ıcın sana mesela meb bursunu onerıyorum.. meb bursuyla yurt dısına gıdebılırsen dılın yeterlı degılse bıle 1 yıl dıl egıtımı verıyorlar.. sonracıgıma tubıtak var.. ales den 80 alırsan ayda 1.500 ytl verıyorlar masterın boyunca.. yanı master yaparken calısmana gerek yok.. su an calısman ıcın de vakıt var.. ales ıse sadece matematık turkce.. bunun gıbı bır suru burs olanakları var.. ayrıca burdan burs almana gerek yok.. yurtdısından da burs bulabılırsın.. orada bır proje yapma seklınde gıdebılırsın.. sen yeterkı ıste.. bı dolu secenek var...

4. evet..evet.. bu pıskolojıyı cok sarsan bır durum bılıyor musun.. ben yasadım.. hayatın buyuk bır anlamı iş hayatı.. hem manen hem madden..

5. ıtalya tas yıgını:P ama guzel ve degısık.. cok para harcamana da gerek yok.. turla gıtmene bıle gerek yok.. o akdar evın gıbı kı.. bıraz ataksan yanı cekıngen degılsen herseyı oraya gıdınce ayarlıyabılırsın..

en onemlısı ıcını ferah tutmak be mugecan.. wallahı.. gun gelıo oluyor hersey sırayla..

hıc olmadı gıttıgıdıyor a ılan verırız evlenılcek aıle kızı dıye.. boylece haberlere konu olursun.. tanınırsın.. evlılık programlarından teklıf alırsın.. parayla gıdersın seda sayana mesela esra ceyhanla arayı kızıstırıp ucretını artırırsın.. sonracıgıma e okuz degıl ya elbet bırılerı cıkar ben evlenecem bu kızla basımın tacı yapacam der..

seceneklerı onune sundum.. gerısı senın :P

Müge E. dedi ki...

dudkuuumm saoll...kimse desteklemiyo beni yaa,inanmıyolar hatta :) iyiki varsın canımmm:)
benimde evlenmek gibi bi projem olmadığından gel beraber gidelim olmaz mı:):):)Hem ciddi anlamda aşırı pahalı olmadığını biliyorum,birazcık sıkıp dişini para biriktirmen lazım tabiiii:)

Müge E. dedi ki...

yasss annem gibi "hı hıı tabiiiii" şeklinde cvp vermeyip seçenekleri incelediğin için önceliklen teşekkür ediyorum:)

aslında ingiltereye bende bayılmıyorum...ama zaten kısa bir süre için gidicem gidersem...hem yeni bi başlangıç için doğru bi yermiş gibi hissediyorum,hemde sanırım bişeyleri başarabildiğimi kendimde dahil birilerine kanıtlayabilmek için gitmek istiyorum...

yüksek lisansı ciddi ciddi düşünüyorum ama zaman ne gösterir ne kadarını başarabilirim bilmiyorum...biraz daha kafamı toplıyım hepsini teker teker araştırıcam..şimdilik böle büyük bi açılım yapmak için yolun başındayım sanki..

zaten yapıcağım bi çok şeye mutlu olabileceğim bi iş bulmak için katlanıcam sanırım...ama ülkede bu kriz ortamı,bende de bu bitmek tükenmek bilmeyen iyi şans varken:) biraz beklemem gerekiyo sanırsam:)

italyadan çok praga gitmek istiyorum aslında...birine gidicem ama bakalım ne zaman:)

gittigidiyorda demek öyle mi:) valla mantıklıymış aslında:) bide gelinlikli resimlerimi koyarız:) en olmadı koca bulamazsam bile cebimde bi hayli param olur:) o para olduktan sonra da zaten kimler kimler peşimden koşar:)
ahahahahahhahahaha sevdim ben bu projeyi:)