Şubat 07, 2014

7 Şubat

Sen olsaydın kimse benim canımı acıtamazdı bu kadar,

Sen olsaydın toz bile konamazdı üstüme , korkardı..

Sen olsaydın hiçbirimiz yalnız kalmazdık böyle,

Tam bugün hayatımda gördüğüm en güzel kar kaplamıştı Bursa'yı..
Durmaksızın lapa lapa yağıyordu. Film seti gibiydi her yer..
Kurstan çıkmıştım.
Senin ufak bir kriz geçirdiğini söylediler bana, eve gelsen iyi olur dediler.
Bütün kuzenlerimin içinde olduğu bir araba beni indiğim duraktan almaya geldi,
Asansörden indiğimde kapının önü ayakkabı doluydu.
Teyzem kapıyı açtı,
Dayım sarıldı..
Sonrası karanlık..

O kadar erkendi ki daha;

Ben 17 yaşındaydım..

Abim 23,

Annemse 43...

Sen gittin, annem kaldı, biz büyüdük.

Bizi bırakıp gittiğin yerler umarım güzeldir Baba, çünkü buralar sensiz hiç güzel değil...


Hiç yorum yok: