Şubat 26, 2013

Yine çok zaman geçti....


Çok sevdiğin dostların vardır, uzun zamandan sonra görüşürsün de sanki bir gün önce ayrılmış gibi hissedersin ya; sende benim için öylesin şu anda blog.

Özleşmişiz yahu…

Anlatılacak o kadar çok şeyim var ki aslında.
Ama en önemlisinden başlayayım. Zaten muhtemelen bundan sonra yazacaklarım da hep onunla ilgili olacak..

Ben evleniyorum…
Beyaz atlı bir prens beni buldu, atının terkisine attı, dört nala gidiyoruz.

Artık bir yerde at tökezler düşer miyiz, yoksa Kaf dağının ardındaki sarayımıza varıp sonsuza dek mutlu mu yaşarız bilinmezJ

Çok masalsı anlattım biliyorum ama evlenme teklifimde çok masalsıydı.

Onu da anlatıcam… Ama her şeyin bir sırası varJ

Şimdilik bu kadar ilk günden sıkmıyayım değil mi? J

1 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sen hiç sıkmazsında keşke yazsan:)
özledim seni...