Mart 06, 2010

Enteresan günler...

Bugün başıma çok enteresan bişey geldi:)

Sanırım 597497920404940. iş görüşmemi gerçekleştirdim..
Görüşmeye gitmeyi hiç ama hiç istemiyodum, muhasebe konusunda deneyimli birilerini arıyolardı ve ben sırf bi akşam önce annemlerle iş beğenmiyorum,ukalalık yapıyorum diye düşündüklerinden dolayı tartıştığımız için istemiye istemiye gittim..

Ve yinee deneyimsiz olduğum için beni işe yine almadılar..

Ama bu sefer şöyle güzel bişey oldu...

Patron beni çok sevdi ve tanıdığım güvenilir biri olup olmadığını sordu... 1 senedir evde oturan ve artık bütün umutlarını yitirmiş bi komşu abla vardı..Onunla görüştürdüm..Pazartesi görüşmeye gidecek..Büyük ihtimallede olur gibi geliyo...

Kendim için olmasa bile birileri için güzel bişey yapmaktan dolayı öyle mutlu oldum ki..Onun sesindeki o mutluluğu duydum ya bu bi süre yeter bana..

Darısı bekleyen herkesin başına inşallah..

1 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Amin kuzu amin.
Darısı başına.Bu arada o abla kim merak ettim:)